Kul att man ser vilken idiot, man har lärt känna!

Hejsan alla kära bloggare där ute!

Nu är det så att den personen jag försökte lära känna, har visat sin rätta vilket jag är jävligt glad för! Hatar verkligen den personen nu, säger en massa fina saker och gör saker bakom min rygg! Min tips till dig är att dra åt helvetet! För en person som mig kommer du aldrig att få, aldrig någonsin! Jag trodde verkligen mkt om dig, det var just därför jag brydde mig jämt om dig, samt att jag ville åka till dig var ju just för att jag gillade dig så himla himla mkt. Men dem tårarna jag grät för dig var bara skit. För du förtjänar inget alls!

Gå till den sida som du var inne på och hade mig samtidigt fyfan tanken får mig bara att vela spy!!!!!! Jag är ingen du ska leka med så du vet om det. Hoppas att du verkligen inte hör av dig igen till mig. Denna gång menar jag det vill inte ha något med dig att göra. Står för mina ord till dig, du är död för mig.

Ville bara att ni skulle få veta detta kära bloggare!

Men nu är detta klart! Hur är det med er folket? Själv är det utmärkt, ska dra ut nu med vänner. Hoppas att ni får en skön och trevlig kväll ni med!

Peace

:// Semmeliiiito

Kommentarer
Postat av: b

Får du inte mina sms? :((

2012-08-01 @ 12:41:38
URL: http://bessys.myshowroom.se
Postat av: Bessy

Ta bort detta inlägget är du snäll :( <3

2012-08-11 @ 15:43:19
URL: http://bessys.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback