Svårt, svårt,svårt!!!

Hejsan alla kära bloggare!

Hejsan alla, hoppas alla kära och goa bloggare där ute mår bra :) Fast om vi ska fråga mig hur jag mår? Så mår jag faktiskt inget vidare, under tre veckor ungefär var allt iaf ok inte bra, men ändå rätt ok. Fast dem senaste dagarna har jag fått sms av en person jag verkligen bara har brytt mig om, och velat den väl och att den ska må bra. Jag sa till personen vill inte ha kontakt med dig, så just denna sms som kom sabbade allt, väckte alla tankar om personen igen. Åhh :( Det är så himla svårt! Jag började gilla den personen så mkt, vilket jag faktiskt fortfarande gör. Men personen vill ju aldrig förstå mig, jag vill ju bara väl om den personen. Innan jag ska sova så tänkte jag iaf skriva ett inlägg här på min blogg om det här. Den personen ska iaf veta har jag sagt eller visat att jag bryr mig har jag gjort det för att jag gillat personen, Ville tro på den här personen, men den verkar bara höra av sig när lusten faller och bara när denvill höra av sig så kommer det sms av personen. Så funkar det inte ska man ha ngt med varandra göra och bygga upp ngt seriöst måste man kämpa tillsammans för så funkar iaf ett förhållande tycker jag.. Sanningen är att jag mår faktiskt inte bra. Saknar personen, rösten, samtidigt att få vara med den här personen, bara ligga i sked och prata ut om allt som finns :( Åhh fan vad jag har ångest att jag gav personen den chansen häromdagen jag visste att jag skulle bli sårad igen!

En sak till var att jag bokade en resa just till personen, istället för att visa uppskattning att jag tar min tid för att åka och vara med personen så får jag ett taskigt sms tillbaka :( Alltså shit...

Skitsamma ska ej förstöra er natt just nu med mina sorgliga berättelser :(...

Sov gott nu och godnatt kära bloggare!

:/ Från en mkt, mkt, mkt ledsen Semme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback