Trött på allt faktiskt! Hatar livets orättvisa :(

Hejsan alla kära bloggare där ute!

Hoppas att ni haft en lovande helg iaf :) Jag som tidigare har skrivit och berättat på min blogg om den här personen, jag verkligen brydde mig om så mkt, och verkligen ville väl har tyvärr hört av sig igen med sina sms :( Jag vet ej vad jag ska göra personen är gullig och underbar på sätt och vis. Men det känns så tungt om jag ska behöva bli sårad och att personen är så himla kall och otrevlig är rätt jobbigt och sårande :( Hur mkt jag än gör verkar jag inte duga alls :( Har fått mobilen rakt på ansiktet lägger personen bara på när vi pratar med varann via mobilen då. Hur sjukt är det att lägga på dessutom så ringer jag upp flertals gånger och då trycker personen mobilen på neka knappen. Jag fattar mig inte in seriöst? Jag är för snäll, där är problemet och jämt så blir jag ledsen och sårad för att jag bryr mig om den jag verkligen gillar/älskar. Tyvärr personen gjorde för mkt igår, och sa tillräckligt med saker åt mig. Har mått dåligt sedan igår kväll. Fast kvällen igår vart ändå ok, för syrran plockade upp mig så åkte vi iväg till henne, där fick jag träffa mina små gull ungar. Min systers barn då :) dessutom sov jag över där med. Fast det vart inte så mkt sömn pga tankarna om den här personen dödade mig totalt hela kvällen igår gick tanken åt personen då jag var hos systern min :( När jag låg i sängen fick jag tårar och lyssnade på en massa låtar och tårarna bara rann ner. Jobbigt bara att personen ska höra av sig när den vill och bara behandla mig som ett riktigt skit! Vad har jag gjort för att förtjäna något sådant? :( Ibland undrar jag faktiskt detta! Jag är sj en mkt mkt mkt snäll, go och seriös person med ett stort hjärta! Men blir bara så himla besviken och sårad av någon sjuk anledning. Åhh iaf kom precis hem från syrran ska nog ta en varm dusch och försöka varva ner. Inte lätt men vad kan man göra? :( Tänker och bara tänker. Livet är inte rättvist!

Ta hand om varandra där ute nu kära fina bloggare!

Godnatt på er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback