Hejsan alla :)

Hejsan alla söta bloggare där ute!
 
Nu är det Söndag, och som vanligt är det en trist dag! Just nu är jag hemma precis vaknat. Var och köpte Pizza nyligen muuums :) Det vart en Indiana med räkor och kyckling och m.m. Förresten så får man iaf säga glad midsommar till alla! Hoppas att ni haft en skön och kul midsommar! Jag har haft det super duper kul med mina underbara vänner! 
 
Idag ska jag ta det lugnt här hemma faktiskt, kanske drar in till stan och fikar med en vän. Men inget är bestämt just nu, känner mig rätt trött dem senaste dagarna har vart fullt upp faktiskt! Men en sak vill jag iaf dela med mig, jag måste köpa en hund inom kort, vet ej men dem senaste tiden har jag vart så förälskad i hundar. Haha :) Men det är jue sant! 
 
Och sen så snart åker jag bort, fan vad najs det ska bli att lämna SVERIGE ett tag! JIPPIIIIII!!!!
 
 
Jaja, nu har jag iaf gjort ett inlägg åt er alla!
 
Ta hand om varandra nu och ha en fortsatt trevlig kväll!
 
Peace :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback