Saknar :( :(

Kan ej sova :( Just nu sitter jag framför datorn och lyssnar på en massa kärlekslåtar, jag vet klockan är mycket men vad ska jag göra liksom? Kan ej sova eller rättare sagt somna till sömns... Men en ska ni kära bloggare veta där ute just nu rinner mina tårar som bara den. Jag saknar mitt ex, du var något jag extra och någon jag verkligen älskade av hela mitt hjärta! Du ska veta en sak vad det än händer kommer jag alltid att bära ditt namn inombords hos mig sj! Du är så saknad just nu. Hade gjort allt just nu för att få vara med dig, skulle någon erbjuda mig en massa miljoner så skulle jag bara kasta bort allt och bara springa till dig sötnos :( Herregud vad jag saknar dig och våra underbara dagar tillsammans! Kan ej hålla mig just nu gråter som bara den! Vfr vfr vfr tog allt slut? GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD!!! :( Ibland vill jag bara dö, för att älska någon är verkligen något fint! :(

Jaja, ska försöka sova nu iaf!

Sov gott nu alla fina bloggare där ute! Take Care och Godnatt! :/ Pussss .....

Kommentarer
Postat av: fshkigevk

Vem är ditt ex?

Svar: Hurså? :S
semme.blogg.se

2012-07-02 @ 12:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback