En trist Tisdagskväll :(

Hej alla sötnosar!
Har ej börjat blogga än riktigt nog faktiskt! Men tänkte iaf skriva mitt första inlägg nu här. Hej på er alla iaf! Hoppas alla ni mår bra. Jag har ej börjat blogga pga min fd kille :( Jag älskade han så mkt och vi har gjort slut och det har gått ca 3 månader snart och allt känns så tomt utan han :( ... Har ej kunnat glömma han och det känns så hemst jobbigt :( Han betydde rätt mkt och det gör han nu med, fast vi har gått skilda vägar. Önskar han all lycka framöver från hela mitt hjärta! Han har det mycket, mycket, mycket jobbigt just nu och jag håller tummarna för honom. Iaf nu vet ni varför jag inte har börjat blogga, men nu ska jag försöka blogga lite mer så ni vet vad som sker och händer runt omkring mig. Ha det så bra nu alla bloggare :)
Puss på er (K) Godnatt ..

Kommentarer
Postat av: DIVA

Du måste försöka glömma honom och acceptera att han gått vidare, låt inte detta låsa fast ditt liv, det finns personer som väntar på att du ska se dom istället, men låser du dej så missar du massor med chanser att finna lyckan igen!

2012-05-16 @ 00:55:12
Postat av: Beautiinside

Ja du, aldrig haft en pojkvän men jag kan föreställa dig att det var tungt att göra slut. Tänk inte på det gamla I should not only speak to you men det kommer. Kärlek kommer kärlek går. Du kommer hitta en rätte för dig:)

2012-05-16 @ 01:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback