Godnatt folket!

Hejsan alla!
 
Hoppas alla ni där ute mår bra!
 
Jag mår väl helt ok jag med. Fast saken är den att jag verkligen saknar och har verkligen saknat att bli kär igen!
 
Just nu är allt så upp och ner i mitt liv, har så mycket att tänka på faktiskt. Familjen, mig sj, jobbet, samt att hitta den rätta vilket verkar vara så svårt att hitta :( vilket suger så jävla mkt! För alla verkar ju vara så oseriösa och det har jag verkligen tröttnat på! Vill hitta den rätta som är seriös och allmänt bara awesome men det är så himla jävla svårt! Sitter nu här och lyssnar på en massa fina kärlekslåtar, och bara lyssnar och lyssnar medans tårarna rinner. Samtidigt så saknar jag en viss person så himla mkt, tankarna är hos den personen jämt! Men har vart så sårad så vet inte just nu..
 
Har ej bloggat på ett tag nu med så, ni får ha lite överseende med detta, då jag inte mår så bra och bara vill vara för mig sj och tänka ut och hitta mig sj tillbaka till allt igen!
 
Ska sussa nu alla goa där ute!
 
På återseende alla söta!
 
Godnatt på er! Natti nattiiii / Semmeeeliiito ...
 
Puss Pussss

Kommentarer
Postat av: Mikael

Tjena, jag gillar din blogg!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från Mikael

2012-12-03 @ 19:52:15
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback